Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię lub z tytułu gwarancji.
Jeśli jesteś Przedsiębiorcą, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go z tytułu gwarancji.

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: info@mediasp.pl lub drogą pocztową na adres:
ENERGY - MediaSP.pl
Jagodziniec 23A
62-874 Brzeziny

Reklamowany towar należy wysłać we własnym zakresie na adres:
ENERGY - MediaSP.pl
Jagodziniec 23A
62-874 Brzeziny

lub skontaktować się z nami w celu ustalenia odbioru (tylko dla produktów z gwarancją door-to-door)

W związku z wadą możesz żądać:

  • usunięcia wady,
  • wymiany rzeczy na wolną od wad,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy (dla Konsumentów).

W przypadku Przedsiębiorców okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl